Reklamację:

hapdes@interia.pl 63 241 56 11

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE Z KURIEREM UPS:

 

Na sprawdzenie przesyłki masz 7 dni od momentu dostarczenia przez kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń skontaktuj się z kurierem. Uszkodzenie prosimy zgłosić na centralę firmy przewozowej UPS pod numerem 22 534 00 00 w celu sporządzanie protokołu szkody. Jeżeli kurier nie przyjedzie w tym terminie prosimy o niezwłoczne zawiadomienie nas.

 

W  tym przypadku prosimy o informację z opisem uszkodzonego towaru (co zostało uszkodzone oraz czy uszkodzenie zostało zgłoszone na centrali UPS) przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu drogą mailową wraz z numerem zamówienia.

 

Jeżeli został sporządzony protokół szkody przez kuriera, firma UPS w ciągu 3 dni roboczych przesyła nam elektroniczną wersje dokumentu. Protokół szkody przyśpieszy procedurę reklamacji – dosłania uszkodzonego elementu.

 

 ZWROT ZAMÓWIENIA:
 

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Zwracany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie oryginalne naklejki, etykiety itp.
Do przesyłki ze zwracanym produktem należy dołączyć paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


Paczkę odsyłasz do nas na swój koszt na adres:


Hurtownia Art. Przemysłowych "DES" Józef Dariusz Staszewski

Główiew 90

62-570 Rychwał

Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych!

 

ZAKUPIONY TOWAR JEST WADLIWY:

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas w przeciągu 2 dni drogą telefoniczną lub mailowo, przysyłając zdjęcia i opis wad, numer zamówienia oraz scan paragonu lub faktury.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest paragon lub faktura.
Jeżeli do produktu była dołączona karta gwarancyjna, możesz złożyć reklamację bezpośrednio u producenta.
  

 

ZAKUPIONY TOWAR JEST NIEZGODNY Z UMOWĄ:


Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona PorcelanaDES.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hapdes@interia.pl i powinna określać co najmniej:

 

  •          dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację;
  •          zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży;
  •          żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży, chyba że wada jest nieistotna).

 

Sprzedawcy przysługuje prawo zbadania reklamowanego przedmiotu przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.
Czas powiadomienia klienta o swoim stanowisku przez nasz sklep w wypadku reklamowania niegodności towaru z umową wynosi 14 dni.